יום שני, 20 בינואר 2020

תיקוני פחחות וצבע בשגריר- תיקון מקצועי ללא פשרות

זה יכול לקרות ביום בהיר אחד, בחניון מתחת לבית או בחניה של הקניון, מישהו עושה רוורס ובחוסר תשומת לב פוגע לכם בפח של הרכב ועכשיו הגיע הזמן שלכם לתזז ולקחת את הרכב לתיקון במהרה. לפני שרצים ופועלים בפזיזות ולוקחים את הרכב למקום לא מקצועי שמציע לכם תיקון בזול ובכך מנצל את חוסר הידע שלכם בתחום, רצוי שתדעו שצביעה לא מקצועית עלולה לגרום לפיצוצים בצבע של הרכב, לחלודה ועוד נזקים.

אל תתפשרו על פחות לרכב שלכם


הכירו את ירון, בן 30 ממרכז הארץ, אשר לקחת את רכבו לתיקון צבע אחרי שרכב אחר התנגש בו בחניה ושפשף לו את הצבע מהרכב. ירון ניגש לפחח הקרוב למקום עבודתו ללא בדיקה קודמת על המקום, קיבל הצעת מחיר והשאיר את הרכב לתיקון. כעבור כמה שבועות מסיום התיקון, הצבע על הרכב של ירון התחיל להתפוצץ ולהתקלף ובכך ירון הבין שהעבודה ברכבו בוצעה בצורה לא מקצועית בעליל. נסער ומרומה חזר ירון אל הפחח, אך הוא סירב לקחת אחריות ולהחזיר את הכסף. מסקנה: כל מה שאתה קונה בזול- תשלם עליו בסוף ביוקר.

מקצועיות, אמינות ואחריות זה רק שגריר


האפשרויות לתיקון הרכב הן אינסופיות, בכל עיר יש עשרות מוסכים שיהיו מוכנים לתקן את רכבכם ללא ידע מקצועי רב. האחריות שלכם הינה לבדוק שאתם מגיעים למוסך שמתמחה ובעל ניסיון רב, שגם התמחור שלו נעשה בצורה הוגנת עם נתינת אחריות לתקופה מסוימת.
מרכזי השירות של שגריר הנמצאים בפריסה ארצית והינם מתמחים בשירותי פחחות וצבע מזה זמן רב.
עם שגריר תדעו שהרכב שלכם נמצא בידיים הטובות ביותר ומקבל את הטיפול בצורה האמינה והיעילה ביותר.

שגריר ניסיון של מעל 20 שנה 


כבר למעלה מ-20 שנה, שגריר מבצעת טיפולי פחחות וצבע ברמה טכנולוגית מתקדמת וחדשנית ביותר, עם הקפדה על כל פרט ופרט במהלך העבודה. שגריר מספקת ללקוחותיה שירות של לקיחת ואסיפת הרכב מבית הלקוח, נתינת רכב חלופי ללא תשלום מהיום הראשון וגם מטפלת בתביעות מול חברות הביטוח.

למאמרים נוספים: https://shagrir.wordpress.com/ , https://shagrir1.blogspot.co.il/, http://bit.ly/ShagrirArticles


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה