יום שני, 10 בפברואר 2020

משאית הזבל הלא אחראית

הרחוב שלכם בדרך כלל שקט ולא עוברות בו המון מכוניות במהלך היום, אז אתם רגועים ויודעים ששום דבר לא יכול לקרות לרכב שלכם עד שעוברת משאית הזבל האימתנית,  ותמיד שהיא עוברת היא כל כך קרובה לרכב שלכם שאתם מתחילים להזיע מלחץ, ורק מתפללים שהכל יעבור בשלום ושלא יקרה כלום לרכב שלכם. בדר''כ התפילות שלכם עוזרות ובאמת לא כלום שום דבר לרכב שלכם,  עד שיום אחד נהג משאית הזבל מחליט להשאיר לכם מתנה קטנה ונחמדה- מראת צד שבורה.
ועכשיו מה לרוץ למוסך? להפעיל את הביטוח בגלל מראת צד? מה עושים? ואיך פועלים?

טלפון לשגריר ואתם רגועים.


פגיעות בפנסים ובמראות צד הן די נפוצות וקורות לעיתים קרובות, והתיקון שלהם עלול להיות מאוד יקר ואף להכביד על הכיס. מצד אחד תעדיפו שהביטוח יכסה לכם את עלות הנזק, ומצד שני להפעיל את הביטוח בשביל תיקון של פנס שבור או מראת צד לא תקינה קצת מיותר, ואת האמת..? נעדיף להימנע מרישום תביעות בחברת הביטוח.  אבל לפני שאתם מאבדים כל כיוון הרשו לנו לעשות לכם סדר בבלאגן ולעזור לכם לטפל בעניינים כמה שיותר מהר, ביעילות ועם השירות הכי מקצועי שתקבלו.

הפיתרון: כיסוי לתיקון פנסים ומראות צד


אנחנו בשגריר הקמנו עבור מקרים כאלה בדיוק את שירות כיסוי המשלים לרכב של פנסים ומראות צד.
השירות המשלים של שגריר שיסגור לכם את הפינה וכולל בתוכו: השתתפות עצמית מופחתת לכל פנס חיצוני או מראת צד ברכב שלכם, בכל מקרה שלא כולל את הפעלת הפוליסה שלכם.
לכן כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבקש מהסוכן ביטוח שלכם את הכיסוי המשלים לפנסים ולמראות ובכך תחסכו עוד דאגה בתחום הרכב. בנוסף, לשגריר יש כשמונה מרכזי שירות בפריסה ארצית מהדרום ועד הצפון אשר פועלים בהסדר עם כל החברות הביטוח וחלק מחברות הליסינג. והדובדבן שבקצפת- שירות דליברי עד הבית, אנחנו נבוא, וניקח את הרכב ישירות מביתכם ונחזיר אותו בסיום הטיפול. אתם תוכלו להמשיך בשגרת חייכם באין מפריע ואנחנו נטפל בכל מה שצריך.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה